Härlig dag

Idag efter dagis så åkte jag och ungarna till Kungsgården och hälsade på familjen Zetterberg! Vi skulle bli bjudna på grillat, värsta lyx! Dan skötte grillen, Emilia och Isac lekte för fulla muggar och jag och Jessica skötte bebisar ^^ Vi hade så trevligt och Emilia trivdes jättebra med Isac! Hon pratade om Isac hela kvällen här sen, hon ville åka tillbaka :-) Maten var jättegod, man mölade i sig så mycket så man fick ju nästan ont i magen efteråt! Ändå så tröck man i sig massa glass sen med, haha! Emilia var alldeles svettig efter all lek, och magen stod typ rätt ut efter mat och glass. Trevliga fisar hon gick runt och släppte sen :-P När vi kom hem var jag tvungen att stoppa henne i badet men det var knappt hon orkade bada. Hon somnade ganska snabbt sen, hihi..Så en okomplicerad nattning ikväll alltså! Tack för en jättehärlig dag Jessica med familj!
Imorgon då..Hum..Känns som jag har haft nåt planerat men glömt bort..Fan för mitt minne alltså! Vet iaf att jag ska till apoteket och hämta ut de ena vaccinet som Evelina ska få på torsdag. 500:- kostar det, sen 225:- för själva sticket..Sjukt, för på vissa ställen i Sverige är det ju gratis! Ja så skulle jag behöva ta mig till bibblan och lämna tillbaka lite böcker med..Lite sen med dom, ops! Jeje får väl betala och vara glad, är huvudet dumt så :-P

Kommentarer
Postat av: Sophy

Jag tror den ser mindre ut på bilden än vad den egentligen är..för just nu känner jag mig gigantisk..haha!

Jo saken är väl att nu vill man bara ha bort magen, men de står väl inte på förrän man går och saknar gravidtiden..hmm..njae, vete tusan..men man ska väl aldrig säga aldrig..=)

2008-07-15 @ 23:38:22
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: madde

det kommer att bli gratis i hela Sverige så småningom :D man kan vänta tills dess om man vill.

2008-07-18 @ 09:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0