Men åhh..

Vilken dryg dag..Vädret suger och ungarnas humör är inte det bästa. Emilia trotsar som en idiot, allt är bara gnäll gnäll och åter gnäll. Blir ju knäpp i skallen! Evelina är ju inne i en tillväxtperiod vilket medför ett dåligt humör och en massa ammande. Lägenheten är typ kokhet så man svettas bara man tar ett andetag..Puh..Och självklart får jag för mig att dammsuga och torka golven då..Smart drag Angelica..Jaja nu är det gjort iaf.

Snart dags att börja med maten också. Fan tyckte jag nyss gjorde mat ju! Grymt sugen på tacos men mamma är nog kanske inte sugen på att äta med oss igen, hon blev så stressad igår haha! Hon undrade hur jag orkade, med två ungar som skrek och klängde på en. Ja men vad har man för val? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0