Michael Jackson

Funderar på en sak..Jag har radion på hela dagar här hemma..Men enda gången man hör Michael Jackson är efter klockan 22. Varför då? Är han barnförbjuden eller? Jag gillar faktiskt hans musik och har alla hans soloskivor utom den nyaste. Han är ju faktiskt en väldigt bra artist, han vet hur man gör musik och hur man underhåller med videos och konsterter. Ska fixa skivorna från Jackson 5-tiden också, dom är så härliga ^^ Snacka om att jag har blandad musiksmak! Lyssnar ju väldigt mycket på Manson annars och Misfits, så Michael Jackson mitt upp i, haha! Känner mig nästan som värsta tönt när jag faktiskt kan nästan varje MJ-låt utantill :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0