Så var det kväller

Så var ännu en dag över. Det går ju riktigt fort, nästan så man inte hinner med! Får ju nästan panik när man kollar almanackan och ser att det snart är augusti, bara 1 sommarmånad kvar! Buhu..

Blidde ingen träff med Jessica och familjen idag, dom blev så sena hem. Men det blir fler gånger! Vi gick och handlade efter dagis, plockade massa hallon efter vägen. Jag vill verkligen ha egna hallonbuskar på gården!! När vi köper hus sen, då ska vi ha hallonbuskar, jordgubbsland, äppelträd, plommonträd, körsbärsträd och vinbärsbuskar, så det så!! :-D Inne på affären vägrade Emilia lyssna utan sprang omkring och fingrade på allt i alla hyllor, och då menar jag verkligen sprang, i 110! Så less jag blev..Hade lovat henne en glass, men den vart hon utan kan jag lova! Så sur hon vart då, men lyssnar man inte utan bara fortsätter med hyss, ja då ska man inte ha nå glass heller! Punkt slut..När vi kom hem fyllde jag hennes pool så fick hon plaska runt i den. Men hon badade inte så mycket, hon tyckte det var roligare att "laga mat" åt mig, bestående av gräs, grus och vatten. Mums, eller nåt! Sen blidde det kvällsmat, en film och sen sängen!

Imorgon efter dagis ska vi till stadsparken och leka med Linda och Hugo! Ska bli skoj! Tar med oss fika så kan ungarna härja och vi ta det lugnt på en filt, hihi! Första gången vi ska träffa Linda och Hugo faktiskt. Ändå har vi bott grannar en sväng, på Mossvägen, och jag följer hennes blogg dagligen ^^ Så är det ju lite roligt också faktiskt att min lillebror lekte med Hugos pappa som liten :-)

Kommentarer
Postat av: Martina

vi ska åxå till stadsparken imorgon =) Kanske vi cs då =) KRAM

2008-07-24 @ 00:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0