Solpaus

Idag har vi haft lite solpaus. Kan behövas det med, så man inte bränner sönder sig och får solsting! Vi hämtade upp Linda klockan 11 och drog iväg till Valbo! Tog H&M först, där jag köpte mig lite nya underkläder! Kan ju säga att mina nuvarande inte är särskilt snygga, med tanke på att jag använde dem under graviditeten! Haha lite lagom slappa i resåren :-P Emilia försökte hjälpa mig att hitta snygga trosor, men den ungen verkar tänka väldigt mycket som sin far! Minimala stringtrosor i genomskinligt material var allt hon visade mig, haha! Unge! Fick som hon ville iaf, köpte ett par sådana som faktiskt var på rea, blir en trevlig liten present åt Fredrik när han kommer hem, tihi ^^ Efter H&M blidde det Sibylla för lite lunch. Jag och Emilia käkade köttbulle meal och Linda käkade laxburgare. Hon tyckte den var god, så den ska nog jag prova nästa gång med. Nyfiken blev jag ju! Emilia åt väl inte sådär väldans mycket, finns väl för mycket att titta på i Valbo helt enkelt! Gick in på Gina Tricot efteråt och där blidde det ett par jeansshorts på rea. Jag och Linda köpte likadana, haha! Vi får se till att inte använda dem samtidigt nästa gång vi träffas Linda! :-D Hum vilken affär blev det sen? Ah skitsamma gick in på några affärer och kikade efter väskor iaf, men hittade inget. Inne på Wear it hittade jag iaf ett linne, med döskallar! Gillar sånt ^^ Drog till Sandviken sen för att kika inne på Halvarssons väskaffär. När jag och Linda träffades för att leka i stadsparken hade hon en sån snygg väska som jag fastnade för och den hade hon köpt där. Hittade en likadan (tror jag det var iaf) så jag köpte den. Fast jag köpte en svart, hon har en vit. Efter det lämnade vi av Linda hemma och åkte hem vi med. Sen har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, städat lite. Emilia ville bada i sin pool men hon satte sig bara ner en gång sen var hon klar. Jaja..Var upp till mamma en sväng med, Emilia fick vara där medans jag handlade. Går lite fortare om hon inte är med och röjer bland varorna, hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0