Stranden såklart!

Imorse när vi vaknade så var det inge sol..Faaan var det första jag tänkte, men det dröjde inte länge förrens den kikade fram! Käkade frukost och slappade fram till lunch. Efter maten gjorde vi oss iordning för att åka till stranden, vad annars!? :-) Tog med oss vindruvor och meloner, kakor och saft. Bara massa gotta! ^^ Åkte ut till Forsbacka, skulle ju bada med pappa, Petra och Simon idag. Mycket kallare vatten där än i Öjaren faktiskt, men jag badade iaf! Emilia tycker ju det är så kul när mamma badar också, men hon blev lite ledsen när jag simmade en sväng. Hon trodde väl jag skulle lämna henne där på stranden och simma hem eller nåt :-P Emilia var på bra humör hela tiden fram tills vi skulle åka hem. Då var hon så trött. Somnade en sväng i bilen. Stumpan min!
När vi kom hem grillade vi med mamma. Mums mums! Trök-brorsan ville inte vara med! Tog 1 timme att natta Emilia. Så varmt i våra sovrum så man avlider ju nästan!

Imorgon blir det Valbo med Linda! Trevligt trevligt! Får väl se om Emilia blir samma monster som vanligt när vi är där, haha!

Kommentarer
Postat av: jenny

Är den lilla längst bort? Vi har stugan väldigt nära den och jag ser stranden från bryggan. =)



Just nu är jag sjuk, feber och halsen/öronen.

När jag är frisk gör jag gärna något!

Ha de så skoj i valbo nu, shoppa lugnt! ;)

2008-07-28 @ 10:56:03
URL: http://jennypro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0