Stranden

Det blidde stranden för mig och ungarna idag! Åkte till Sörtutt där mamma var. Egentligen var jag inte så sugen på stranden eftersom Emilia snorar fortfarande, men mamma tyckte inte det gjorde nåt så va fan okej då! :-) Var riktigt skönt, synd bara att mina mjölkbomber inte får plats i nån av mina bikinis så jag fick ha shorts och linne. Svettigt, och nu har jag en snygg bonnbränna! :-P Jeje, sånt är livet!

Nu på kvällen grillade vi hos mamma och brorsan, mumma! Jag sitter alltid kvar sist vid bordet och vräker, ingen förstår vart jag gör av all mat med tanke på den smala kropp jag har! Men nu har jag matmage kan jag lova, ser ut som jag är gravid i 5:e månaden! :-D

Ohh nu börjar 8 mile på tv! Dags att dreggla lite över Eminem, han är ju så snygg ju ^^ Gillar bab boys med tatueringar jag, hihi..

Kommentarer
Postat av: madde

ja jag har också presis sett den han är snygg han :D

2008-07-04 @ 23:11:21
Postat av: Jk

Sagt det förr och jag säger det igen, jag är snyggare än Eminem bakfull. ;b

2008-07-05 @ 13:43:42
URL: http://blog.ooh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0