Tråkiga söndag

Undra varför söndagar nästan alltid är tråkiga för?

Blidde inte mycket gjort idag. Tänkte städa men gav upp när Emilia hela tiden motarbetade mig och stökade till fortare än vad jag kunde städa. Orka liksom..Satte oss i bilen och körde lite. Ungarna somnade så det blev lugnt och skönt för mig, hihi. Stannade i Valbo och käkade mjukglass och köpte hem mjölk, bröd, frukt m.m. Sen hem och fixa kvällsmat. Diskade lite och sen kom mamma förbi på fika. Trevligt trevligt! Sen stannade hon med Evelina medans jag nattade Emilia. Skönt att slippa stressa igenom en nattning. Nu sitter jag här, ammar och mölar godis! Hihi..

Måndag imorgon, vad händer då?

Kommentarer
Postat av: Linda

Imorgon ska jag & Linnéa hänga på låset till arbetsförmedlingen.. Jippie! Eller något. ^^ & då man ändå är uppe vid stan tänkte jag att vi skulle busa lite vid Stadsparken en sväng, med en picknick eller så. Det visar sig. :)

2008-07-13 @ 22:04:04
Postat av: Lykke

Yes de är en tatuering, ska lägga ut bilder på alla 3 jag har

2008-07-13 @ 23:01:05
URL: http://lyykke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0