Trötter

Åh suck..Jag och Evelina vaknade inatt av åskan. Evelina somnade om typ i samma sekund som hon vaknade som tur var, men jag låg vaken ett bra tag. Tur att inte Emilia vaknade! Hon vaknade strax före 7 så det var jäkla tidigt ändå det..Jag ville inte kliva upp då, men vad har man för val? Hon ville iaf titta på Mora träsk så jag kunde passa på att blunda lite på soffan, skönt det! Sen gick hon upp och väckte Evelina så då var det ju bara att kliva upp helt och hållet. Gäsp, idag är ju en sån där dag då man egentligen inte hade velat kliva upp alls, bara ligga kvar i sängen och mysa under täcket.

Regnar inte ute just nu iaf, solen skiner ju till och med. Undra vad man ska hitta på. Som vanligt har jag idétorka ochh inte direkt nån lust för något, så vi får väl se vad som händer..Nu ska jag iaf gå och byta bajsblöja och tvätta av Evelina för hon har ju dessutom spytt ner hela sig. Som vanligt! Sen är det ju lunchdags, tror det blir nåt så enkelt som ravioli, det älskar Emilia. Jag hatar det, men huvudsaken Emilia blir riktigt mätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0