Underbar dag

Guuuud så härligt väder! Äntligen!

Idag var vi till stadsparken och lekte med Linda och Hugo efter dagis. Möttes upp utanför dagis och gick tillsammans ner. Härligt väder, matsäck och trevligt sällskap, kan det bli bättre? Nej verkligen inte! :-) Emilia och Hugo busade runt en massa, gissa om man fick en skitig unge med sig hem? Hehe..Evelina spydde en massa, haha, sen somnade hon i Lindas famn. Mysbebis ^^ Blidde inte så mycket ätet från matsäcken dock, Emilia var nog inte så hungrig pga värmen, inte jag heller för den delen. Matade pippifågel med kaka iaf :-P Fick en påse med kläder och skor utav Linda till Emilia också, jättesnällt! Tack tack ^^ Klockan gick skitfort när vi var där, helt plötsligt var det dags att gå hem och fixa kvällsmat! Vad hände liksom?! Men så är det ju när man har roligt! Ser fram emot fler träffar, vi hade jättetrevligt! Tack för idag Linda & Hugo!

När vi kom hem blidde det kvällsmat då, sen bada Emilia, hänga tvätt och natta henne. Sen bada Evelina och natta henne. Ja och sen hamnade jag här, som vanligt, med en skål chips. Hihi..Pratade lite med Fredrik via skype, funkar riktigt bra! Dom ska till Rio de Janeiro i helgen, fusk..Nu är det iaf bara 1 vecka kvar tills han kommer hem! Woho!

Nu ska jag ta och tvätta av fejset, sen blir det sängen. Imorgon blir det stranden med pappa min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0