Vad göra?

Hum..Vet verkligen inte vad jag har lust att göra idag..Emilia är på dagis nu fram till klockan 14:00. Har nyss betalat räkningar..Kuuul, eller så inte. Men nu är det gjort iaf, och vi fick lite slantar över också, haha!
Fint väder ute är det ju, så kanske man ska ringa till pappa och kolla om han har lust att släpa sig ner till stranden så kan vi komma dit och bada..Kanske äta tillsammans på kvällen sen..Eller nåt. Mamma är ju ute och åker båt med nya kärleken så henne kan man ju inte umgås med, hehe..
Mamma ringde iaf här på morgonen och sa att vi ska åka till Järbo imorgon eftermiddag och gratta en av mina kusiner. Kan ju bli trevligt, inte ofta man kommer ut dit!

Nej nu ska jag nog slänga mig på soffan och lyssna lite på musik, i min stenålders cd-freestyle!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0