Valbo

Jag lyckades få med mig brorsan till Jensas för lunch idag, pizza!! Så gott ^^ Sällan man träffar brorsan nu mera också, han har ju vänt på dygnet..Suck!

När jag kom till dagis för att hämta Emilia sprang alla ungar runt nakna och väldigt grusiga. Dom hade fyllt upp hela sandlådan med vatten så att barnen kunde bada! Ehh, vad är det för fel på poolen som dom har då? Fick tvätta av Emilia innan vi kunde åka vidare. Åkte och hämtade upp kusin Malin och sen in till Valbo. Gillar köpis, men det är farligt med massa reor :-P Hittade iaf en present åt Fredrik som fyller år nästa onsdag och så hittade jag 8 plagg åt Emilia. Evelina fick dregelhaklappar och jag en flytande eyeliner ^^ Hade gärna velat ha en kjol, men Emilias trotsiga humör gjorde det ganska omöjligt att titta på kläder åt mig själv. Hon gnällde och skrek och sket fullständigt i vad jag sa, heeela dagen lång. Kul med såna dagar! Fikade en sväng med och då var hon iaf ganska lugn, tills hon ramlade av stolen då. Sa åt henne flera ggr att sitta ordentligt så hon inte skulle ramla av stolen, men eftersom hon inte lyssnade så flög hon i golvet, och vart bebis. Fick bära henne därefter, till slut bar Malin på Evelina istället så pulade jag ner Emilia i vagnen, haha!

Kom hem ganska sent, fixade mat, duschade Emilia och nattade henne, sen bada Evelina och natta henne. Blir nog sängen för mig med snart, gäääsp!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha va? Allvarligt? Fyllde dom sandlådan med vatten? Lät ju en aning knasigt det.. :)

2008-07-23 @ 08:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0