Varför..

..sover inte min unge för? Emilia brukar ju alltid sova till 9 på morgonen annars, men inte nu inte! Nu vaknar hon strax före 7, och inte verkar det bara vara nån tillfällig grej heller för nu har hon gjort det ett bra tag! Suck..Jag vill ju faktiskt sova..Hinner knappt somna om efter att ha matat Evelina vid 5, för det tar en liten stund innan jag kan komma till ro och somna om..Jaja..Snart är Fredrik hemma och då får ju han kliva upp med Emilia så jag kan sova ut lite!! :-D

Onsdag idag, veckorna flyger fram! Snart är det fan höst..Blää..Men undra vad man ska hitta på idag då..Hum..Jag är på shoppinghumör, men att gå i affärer med 2 ungar är ingen hit :-P Fint väder iaf, så vi får väl försöka hålla oss ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0