Vilken dag..!

Jag är helt slut..Idag har det verkligen inte varit Emilias dag! Gud som hon hållt på! Börjar fundera på om det kanske har att göra med att hon saknar pappa Fredrik nu..För så här gnällig och dryg brukar hon inte vara..Allt är bara griiin och gnäll. Man blir knäpp i huvvet till slut! Älsklingen min..

Pratade med Fredrik tidigare idag. Gissa vem som åker tillbaka till Brasilien efter sina 4 veckors semester då? Suck! Han har inget val säger han. Vet inte hur länge han blir borta då, men som värst typ hela september. Jävla skitjobb..Han hade blitt erbjuden ett jobb på Sandvik nu tydligen, men det skulle innebära många såna här resor så han tackade nej för min skull. Tack för det! Brytit ihop annars ju..

Nu ska jag fortsätta smälla i mig godis och läsk och tycka lite synd om mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0