Babydejt

Idag har jag och räkan varit på babydejt hemma hos Jessica. Samma folk som sist, när vi var här hemma. Alltså Jessica och bebis Ludwig, Cina och bebis Wilmer och så jag med räkan! Jättetrevligt att komma hemifrån lite och få träffa andra med bebis, och speciellt roligt är det ju eftersom det bara skiljer ca 3 veckor mellan våra 3 bebisar :-) Räkan visade upp sin absolut bästa sida och spydde som en tok, spya efter spya. Hela räkan, halva mig och lite på deras soffa. Suck! Funderar på om jag ska skriva upp varje gång hon spyr under ett dygn, så ni får se. Det är inte lite kan jag lova! Men det var iaf jättetrevligt att träffas tjejer! Ser fram emot våran träff nästa vecka!

Nu ska jag åka och handla. Är såå godissugen så jag bara måste köpa nåt litet fast vi sagt att vi bara ska köpa på helgerna. Så måste vi ha mjölk med. Köpte 3 1½-liters igår, dom är slut idag. Helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0