Dag 2

Shit, den här tiden kommer nog gå ganska sakta..Iaf om vädret ska vara så här förbaskat dåligt..Man kan ju bara sitta inne i stort sett, inte kul!

Idag har Emilia varit på dagis iaf. Dom hade utflykt till stadsparken. Emilia älskar den lekparken där så hon hade haft riktigt skoj såklart! Efter att jag hämtat henne så gick vi hem och åt mellis och sen bakade vi bananmuffins. Gott som tusan tyckte jag men inte Emilia. Jädra unge och inte uppskatta vårat hembak :-D Sen har hon lekt lite ute på gården själv medans jag plockade lite här inne. Så har vi byggt pussel och läst lite innan läggdags. Hon skäller på mig hela tiden när vi leker tillsammans för hon tycker inte att jag gör som hon säger, haha! "Nejje mamma!! Du får ta den sen sa jag ju!!". Så låter det typ hela tiden, roliga unge. Så mestadels av tiden sitter jag bara bredvid och tittar på med andra ord, haha..

Pratade med Fredrik i telefon idag en snabbis. Svindyrt att ringa så man hinner ju bara byta nåt ord. Det var iaf värre där nere än han hade trott. Livsfarligt att gå ut på gatorna typ. Man blir rånad för ingenting i stort sett och folk blir till och med kidnappade!  Bildörrarna måste alltid vara låsta när man åker bil annars blir man rånad. Så dom går inte ut så mycket med andra ord. Kul!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, men det dumma är att han inte sett någon annan göra det! Och vi nyps inte här hemma, inte bits heller. =P

Väldigt konstigt, kanske har det med åldern att göra? Kanske Emilia hade gjort så även om hon inte gått på dagis?

2008-06-24 @ 21:39:11
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Linda

Han fyller 4, men är mycket längre än en 4-åring ska. Långt över kurvan :P kan inte förstå varför, för ingen i släkten är lång. Brås väl på brevbäraren kanske :-D

2008-06-24 @ 21:44:50
URL: http://lindapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0