Håhå jaja..

Jösses så trött jag är..Har varit ute hela dagen och det tar på krafterna. Åkte ut till Högbo och matade djuren, lekte i lekparken, badade och käkade glass. Jättekul! Fast Emilia var inte så förtjust i gässen, hon vart livrädd när dom "pratade". Dom låter ju ganska högt liksom. "Mamma dom skriker", skrek och och började gråta. Haha..Och hemsk som jag är började jag ju naturligtvis att skratta. Elakt va? Men ibland kan man bara inte hålla sig för skratt när barnen kläcker ur sig någontins som faktiskt låter roligt, även fast det inte passar sig med skratt just då. Men så är det :-) Kaninerna gillade hon iaf. Och hon tyckte det var riktigt roligt att mata änderna. Dom där stackars änderna lär ju ha fått limpa för resten av veckan nu iaf! Lekparken hade dom fixat till lite, men den var väl inte så mycket roligare än sist ändå. Eller ja för Emilia var det ju roligt, men jag tyckte inte det var så mycket förändring..Liksom..Bada var det bara Emilia som gjorde. Var ju en hel del som badade men jag är för feg. Har blitt sån himla badkruka på senare år. Antar jag blitt vuxen :-D Evelina sov sig igenom alltihopa. Rolig unge :-)
Skjutsade Johan till Gävle på kvällen och då passade vi på att äta på MAX. Så gott! Men milkshaken smakade typ rök. Inte bra. Just nu håller Fredrik på att natta Emilia, men vi får väl se vem som somnar först. Antagligen Fredrik!

Igår var det ju nationaldagen också. Ingenting som vi firar faktiskt. Fredrik hjälpte brorsan sin att flytta och sen kom dom hit och fikade tillsammans med Fredriks föräldrar. Medans dom flyttade så var jag och barnen hemma och badade på gården. Sen på kvällen grillade vi med mamma och brorsan. Släpade med mig brorsan till affären sen. Måste ju handla mitt godis inför helgen :-)

Hmm..Nu vart det heltomt i hjärnan.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0