Heldag med kusin

Ohh jag är helt trött..Skulle lätt kunna gå och lägga mig nu! Men mina ungar tycker annat :-)

Idag efter lunch så kom brorsan hit med tvätt som han ville köra i våran torktumlare, för han skulle iväg till sin tjej och ville gärna ha lite ombyte med sig, hehe. Sen när det var fixat så körde jag en maskin tvätt och sen tog jag ungarna och drog till min kusin Malin med dottern Nova. Där bjöds det på blåbärspaj! Mums! Sen vart det ju bus för fulla muggar så klart! Emilia tjurade emellanåt som vanligt, enligt henne så äger ju hon varenda leksak i världen, haha! Men det gick riktigt bra och dom hade skoj! Skönt att kunna sitta i skuggan och prata med Malin medans. Evelina trivdes bra i famnen såklart och sov lugnt! Får se om jag och Malin tar ungarna med oss till Boulognern på fredag när Malin jobbar kortdag. Det blir nog roligt i så fall!

Nu ligger Evelina och leker i sitt babygym och Emilia tittar på Nicke Nyfiken. Själv försöker jag att andas ut mellan alla utbrott, haha!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0