Midsommar

Ja då var det midsommarafton då. För mig är det ingen speciell dag egentligen, men det är det för Fredrik. Vi var iaf upp till mamma och brorsas vid lunch och åt silltårta och en riktigt maffig chokladtårta till efterrätt! Mumma! Lirade lite guitar hero med brorsan också, så roligt ju!
På eftermiddagen åkte vi ut till Johans stuga för att grilla lite. Emilia tyckte det var riktigt roligt att åka båt, "kör fort!", sa hon. Hehe..Så grillade vi och sen tillbringade jag och Emilia resten av tiden i skogen lekandes medans Fredrik drack cider och spelade kubb med de andra som var där. Vid halv 8 åkte vi hem och då skulle de andra starta supandet på allvar. Jag tycker inte om att ha ungarna med mig när det dricks alkohol, men alla respekterade det och väntade med den mesta alkoholen tills vi åkt. Tack för det iaf!

Jaa, nu blir det väl bara till att plocka undan lite här hemma och ta det lugnt innan det blir sängen. Evelina har sovit sen vi åkte till stugan vid 4 så hon lär väl knappast sova bra inatt..Suck..Just ja, jag har ju feber och ont i halsen med, så natten blir säkert riktigt skitkul!

Trevlig midsommar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0