Shopoholic

Jaa jag erkänner..Jag är en shopoholic! Fick för ca 1 vecka sen hem ett paket från H&M med typ 14 plagg. Nyss satt jag och beställde hem lite fler plagg..Ohh, busiga jag! Men det är ju så kuuul att shoppa! Det enda jag har problem med att handla är skor, för det finns nästan aldrig några skor som passar mina fötter bra. Trist, för jag älskar skor! Skulle gärna köpa lite jeans också eftersom jag inte kommer i mina gamla än, men det känns så dumt att köpa nya dyra jeans som jag sen kanske bara kommer att kunna ha i nån månad..Så mycket pengar har jag liksom inte! Ingen läsare som har några jeans eller andra byxor som bara ligger och dammar som man kan få köpa för en billig penning? Haha! :-D

Kommentarer
Postat av: emma

jag kanske har byxor. Har massor jag inte använder men det beror på vilken storlek du har. Tack för du tyckte vi har det fint hemma :)

2008-06-26 @ 19:18:43
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0