Tidig morgon

Imorse vaknade Emilia 06:45. Hon brukar alltid sova till ca 9 annars. Surt..Jag som var såå trött och verkligen ville sova..Bara att masa sig upp och fixa frukost. Sen ville hon iaf sitta och titta på Nicke Nyfiken och Evelina sov fortfarande så jag kunde blunda lite på soffan. Skönt det då! Evelina vaknade ca 9:30 så nu ligger hon och leker i sitt babygym. Börjar gnussa sig i ögonen igen nu, sova snart igen kanske. Hon brukar vara rätt seg på morgonen :-)

Undra vad man ska hitta på idag då? Än så länge skiner solen men det blåser och det är massa moln på himlen så vi får väl se hur vädret ser ut om ett tag. Emilia verkar dessutom vara på halvtaskigt humör.

Nu ringde visst brorsan också och ville ha hämtning i Valbo senare. Lär väl ställa upp på det då! Han skulle shoppa järnet för sin första lön :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag längtar inte till dom dagarna. Men det är tur att Idun förhoppningsvis är ur trotsen innan nästa ska börja med den. HAHA. Får tänka så.



Ja jag får göra så. Det löser sig alltid på nå vis.

2008-06-27 @ 10:26:47
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0