Ugg..

Idag är ingen bra dag..Vaknade och hade ont i hela kroppen..Skittrött efter för lite sömn..Huvudvärk..Alltså jäkligt dåligt humör. Fredrik hade sovit över så hans irrande här hemma halvt skällandes på mig för saker han slarvat bort gjorde mig tokig. Emilia vaknade också på dåligt humör och hennes pipande gnäll kan ju få en att dunka huvudet i väggen efter ett tag. Nu är hon ute på gården och cyklar på trehjulingen med dockorna, Evelina sover och jag försöker bara att koppla av. Lättare sagt än gjort..Var 3:e minut ropar Emilia, "Mamma kom och hjäääälp". Så går man ut och det enda hon vill ha hjälp med är typ att ta bort en liten fluga, vända på styret eller nåt sånt..Suck! Hoppas det blir bättre efter lunch, med lite mat i magen.
Inte vart det bättre av att inte fick mina kläder jag beställt från H&M den här veckan heller..Nu får jag ju vänta ända tills nästa vecka! Men åhhh...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0