Vaaaaarmt!

Guud, tänk att man är då aldrig nöjd..Detta väder! Värmen gör mig tokig! Gah! Går ju inte att göra någonting utan att bli alldeles dyngsur av svett. Och räkan tycker inte att det är sådär jätteroligt heller, stackarn..

Trots värmen så har jag städat som en tok idag. Fixade korsdrag och satte på takfläkten för fullt. Inte för att det hjälpte speciellt mycket men ändå. Nu ser det iaf lite trevligare ut här hemma. Men den där förbannade tvätthögen blir ju aldrig mindre, hur mycket man än tvättar. Så är det att ha småbarn!

Fredrik var bakis idag och låg till kl.14:00 ca. Ingen städhjälp där alltså. Sen åkte han iväg och köpte en högtryckstvätt och tvättade av hela framsidan. Emilia hjälpte till och släpade självklart in en massa gräs och leriga fotspår på mitt nystädade golv. Tack tack :-P

Nej nu lär jag ta mig nåt att dricka, sen ska räkan sövas. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0