Så vare kväller

Jisses det svider i mina ögon..Jag skulle nog lätt kunna gå och lägga mig nu, men jag har lovat Fredrik en film. Han har fortfarande inte kommit ner från Emilias rum. Nu har han nattat henne i 1 timme..Suck..Knasiga unge och krångla med sömnen! Precis vad vi behöver nu dagarna innan syskon anländer, hehe..

Vi hade tänkt att äta tacos med min mamma idag, ha lite fredagsmys sådär. Brorsan åkte ju iväg till sin flickvän tidigare idag så vi tänkte hon skulle slippa vara ensam och äta. Men tji fick vi, för hon skulle dejta! =) Så jag lagade ordning lax, potatis, hollandaisesås och grönsaker istället. Var väldigt mumma det med!

Imorgon har vi tänkt åka till Valbo/Gävle och leta skötbord, sängkläder till spjälsängen, ev en till tripptrapp-stol och kanske om jag har tur, ett par skoooor! Jag vill ha något till mig själv förstår ni, för det är inte ofta man handlar åt sig själv som småbarnsförälder. Barnen går alltid först, det är självklart! Men nu när jag fått lite pengar från Göranssonska så kanske man iaf kan köpa sig ett par billiga skor. Sen Emilia föddes har jag blitt snål, lägger inte ut mer än 400:- på ett par skor och kläder köper jag på rea. Haha..

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad blev det för rolig film då? Själv kollade jag på let´s dance finalen med moster och mina kusiner. Anders är på fest :-)

2008-03-28 @ 22:27:16
URL: http://sophiemaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0