Fina vädret

Idag var det då himla fint väder ute, vad skönt! Blir nog till att stanna ute efter att ha hämtat Emilia på dagis, man vill ju inte gärna sitta inne nu. Får se vad vi hittar på idag då. Lekparkerna här omkring är så trista och inte vet jag vart man ska gå för att få tag på en bra lekpark heller. Emilia skulle iofs behöva nya sommarskor så vi kanske tar en sväng förbi nån affär och kikar lite. Kanske man ser nån rolig lekpark efter vägen.

När det är så här fint väder får man ju lust att grilla! Men aldrig att jag tänker ge mig på ett försök med grillen själv..Fredrik kommer hem för sent från jobbet för att kunna sköta den. Synd..Men det skulle bli fint väder i helgen med så då kan vi ju grilla istället! Väldans sugen på grillad lax nu, det är såå gott!

Just nu ligger Evelina och pratar på filten bredvid mig. Hon trivs mycket bättre på mage har jag märkt, hon somnar nästan på en gång då. På rygg så gnäller hon mest, hehe. Idag på skötbordet så rullade hon upp och la sig på sidan förresten. Och håller upp huvudet gör hon riktigt bra nu. Stark tjej.

Ellen Degeneres show på tv, hon kan verkligen inte dansa..Gillar inte hennes show alls..Uäk..!

Kommentarer
Postat av: madde

lekparken i stadsparken brukar vara mycket populär för Philipe och många andra barn. dem har roliga saker där.

2008-05-08 @ 16:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0