Indiana Jones

Sitter och slötittar lite på Indiana Jones just nu. Sista korståget, den är ganska bra faktiskt. Och Harrison Ford var faktiskt ganska stilig på den tiden, hehe ^^

Fredrik håller på att natta Emilia just nu. Hon fick vara uppe lite längre för hon somnade en sväng på soffan tidigare. Eller ja jag, Emilia och Evelina somnade på soffan alla 3, hihi! Mysigt värre! Om jag känner Fredrik rätt så kommer han somna före Emilia där uppe, och jag kommer att få väcka honom. Samma sak varje gång han nattar henne.

Jag var iväg och handlade en sväng tidigare. Var massa saker som behövdes här hemma. Fredrik bad om en napp åt Evelina, eftersom hon är så tuttig av sig. Mig gör det inte så mycket, men Fredrik kan inte hålla henne längre stunder för hon vill ju tutta. Hon använder alltså mig som napp. Så nappen jag köpte får bli Fredriks tröstgrej, jag tänker inte ge henne napp iaf. Om hon nu tar nappen överhuvudtaget. Dumma napp, jag vill verkligen inte ha napp åt ungen..

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Jag älskar de filmerna!!! :D

2008-05-16 @ 22:39:03
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: madde, densvartasvalan

hehe nää Luna använder inte napp än. men jörgen kan använda den ibland när Luna är övertrött och han ska lägga henne för att sova.. men det är ju faktist rätt skönt utan napp ju. nu har börjat med snuttefilt och det kan jag förstå är mysigt men liite jobbigt om man glömmer den om man ska någonstans då :)

2008-05-17 @ 16:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0