Stort grattis!

Vill börja dagens inlägg med att gratulera Jessica och Dan till son nummer 2 som föddes inatt! Nu är jag ju så nyfiken på hur underverket ser ut, längd, vikt och namn!! Ihhh...! :-D

Imorse var allt bara skit, jag var på sååå dåligt humör! Blää..Men nu har jag sovit lite medans Emilia varit på dagis så nu känns det lite bättre. Ska gå och hämta henne nu. Först mata Evelina så hon inte blir sur på vägen. Hade tänkt ta en liten promenad innan vi går hem nämligen. Tycker det är lite jobbigt att vara ensam hemma med två små barn faktiskt, för det känns som man inte kan leka så pass mycket med Emilia som man vill för att man måste amma och byta blöjor på Evelina hela tiden. Kan vara lite svårt för Emilia att förstå men än så länge tar hon det bra iaf. Gumman min..Dåligt samvete, det är vad man får när man har två små barn! Man kan inte ge båda barnen hundra procents uppmärksamhet hela tiden som man egentligen vill..

Nej, nu lär jag mata lillan och sen dra till dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0