Svid i ögat

Jaa här är man trött som vanligt.. ^^

Sitter och väntar på att Räkan ska vakna, hon ligger och gruffar i vagnen. Vi var ner på stan efter att vi lämnat Emilia på dagis. In på banken för att fixa sparkonton åt ungarna. Sånt lär dom ju tvunget ha, eller hur? :-) Skönt väder, fast det blåser lite kallt. Jag är så känslig för kyla, med mina leder. Känner av minsta lilla.

Jag och ungarna är ute och går ca 2-3 timmar varje dag. Det känns i benen kan jag säga! Och armarna och ryggen också faktiskt, det är ju ganska tungt med syskonvagn i uppförsbackar och så! Men det är så skönt att röra på sig, och få lite färg i ansiktet. Emilia är så fin med sitt ljusa hår och solbrännan på kinderna och nosen! Fast hon är ju alltid fin iofs ^^

Det har blitt mycket hustittande för oss på sistone. Vi har sagt att vi ska börja kolla lite efter hus igen nu. Orkar inte med grannarna här, fy sjutton! Men det kan ju ta ett tag att hitta ett hus man vill ha också så vi blir nog kvar här ett bra tag till iaf.

Nu vaknade Räkan :-)

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Hus är underbart skönt! Hoppas det dyker upp något som ni faller pladask för snart!
Kramar!

2008-05-28 @ 09:07:49
URL: http://graceful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0