Vad surt!

Åhh..Jag har ju typ hundra sidor öppna samtidigt på min dator. Läser ju massa bloggar ju..Och jag använder mig ju av firefox så om datorn dör eller nåt så får man ändå alltid upp ett val om att återställa sessionen när man använder firefox nästa gång. Skitbra tycker jag eftersom jag inte kommer ihåg adressen till alla bloggar. Men idag när datorn dog så funkade inte det, och ALLA sidor jag använder mig av är borta! Fan då, jag kommer ju inte ihåg adressen till hälften ens..Buhu..Kommer nog ta ett tag innan jag hittar på alla igen..!

Gick iaf bra hos doktorn. Men det där besöket som skulle ta ca 1½ timme enligt sköterskan tog ca 15 minuter varav resten av tiden var väntetid. Kuuul! Jaja..Fick lämna massa prover iaf och prata lite med doktorn. Svaren på alla prover kommer om nån vecka så före det kan hon inte säga vad vi ska göra för att minska smärtan. Hade iaf inga inflammationer i lederna för tillfället, så hon tyckte iaf att jag skulle kontakta sjukgymnasten och börja träna där. Jo men visst, när skulle jag ha tid till att träna, med ett bebis och en 2-åring hemma?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0