Bloggtorka

Usch, jag har verkligen bloggtorka nu. Känns som jag inte alls har nåt vettigt att skriva, ingen lust till att logga in och kludda nåt heller..Varje gång jag ser inloggningssidan så känns det bara..Blääää! Blir ju bara en massa meningslöst pladder ändå..Och när det väl händer nåt så har jag ändå inte ork och lust att skriva..Suck..Är väl kanske en period just nu..Eller nåt..

Utvecklingssamtal på dagis imorse iaf. Det gick jättebra, som vanligt. Dom tycker Emilia är så duktig så. Alltid glad, hjälpsam och bra kompis. Och mycket äldre än sig ålder. Hon är ju bara 2½ år, men många ggr tycker dom att hon är mer som en 4-5-åring. Jisses..Min snutta! Skulle kunna skriva massa saker dom sa, men då blir det väl uppfattat som massa skryt så jag hoppar det.

Sur på karl'n imorse. Inget jag tänker skriva om här, vet det finns vissa läsare som gillar att prata om det jag skriver med Fredriks kompisar. Skvallerbytta-bing-bong liksom..! Fredrik vet iofs varför jag är sur, så det är ju inte sån big deal, men ändå. Orkar inte med skvallerbyttor.

Äsch nu vart det ju massa kludd ändå, lika bra jag slutar innan ni får spjunk! ^^

Kommentarer
Postat av: Cina Lindberg

Hahaha jag älskar dina roliga ord du använder jämt. =D Fasen det var så längesen vi träffades nu ju. Det borde vi göra nått åt. =)

2008-11-19 @ 12:16:53
URL: http://cinalindberg.blogg.se/
Postat av: Sophy

Man FÅR skryta i sin egen blogg!! Så de så!! Gillar inte folk de, så behöver dom ju inte läsa..så tänker jag varje gång jag skriver om Noah!! Innerst inne skriver man ju för sin egen skull, och för att ha lite minnen..så varför ska man inte kunna skryta då för!! Så Skryt på du!!

2008-11-19 @ 12:39:36
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: madde

ja håller med föregående talare :) det är så kul sen å gå tillbaka i tiden å läsa vad man gjorde förra julen halloween m.m

2008-11-19 @ 14:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0