Det är inte sant..!

Jag börjar känna av min hals..Fan fan, orkar inte bli sjuk igen..! Förhoppningsvis så är det bara nå litet störobjekt som inte utbryter i nåt värre.

Gjorde vi nå speciellt igår då. Nää faktiskt inte. Efter att ha hämtat Emilia på dagis åkte vi hem och hon och jag hoppade i badkaret. Skööönt, jag frös så in i norden. Sen åkte vi till ICA Maxi och handlade lite. När vi kom hem så hade en bil kört av vägen alldeles utanför oss. Inga personskador och antagligen inga skador på bilen heller, för föraren stod utanför och skrattade. Emilia tyckte det var spännande iaf ^^ Ja sen var det i stort sett kvällsmat och läggdags. Spännande dag va?

Idag då? Jag måste nog tyvärr stäääääda! Hur kul låter det på en skala då? Suck..Tänk att det är en sån där förbannad syssla som aldrig tar slut. Finns alltid nåt att göra. Urk..Fatta att det var detta man längtade efter som barn, att få bli vuxen..Haha!

Kommentarer
Postat av: Cina Lindberg

Hahaha jag säger detsamma! Håll dig frisk nu! =P

2008-11-26 @ 19:45:52
URL: http://cinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0