Filmsugen

Så har ännu en dag gått. Efter kvällsmaten tog jag ett skönt, varmt skumbad. Läste lite i lugn och ro. Så skönt! När jag var klar ropade jag upp Emilia så badade vi lite tillsammans innan hon skulle sova.

Jag är så grymt sugen på att gå på bio. Och nu ska det ju komma en till film om vampyrer som jag väldigt gärna vill se, "Twilight". Så den och "Låt den rätte komma in" ska jag definitivt se! Punkt slut..Liksom!
Cina & Jessica, vad sägs om en kväll med först mat och sen "Twilight" på bio?


Skulle behöva platta håret, men jag orkar inte riktigt än. Så himla konstigt..Jag har alltid haft spikrakt hår, men sen jag fick barn så har det börjar korva sig åt alla håll och kanter. Och nu när jag är så här pass korthårig, då är det verkligen krull! Eller inte krull, men topparna typ hänger och svänger åt alla håll och kanter, så plattång är ett måste för att kunna gå ut. Trist, för det tar sån tid att göra sig klar, men wtf..Jag har ju aldrig brytt mig om mitt hår tidigare, bara låtit det lufttorka och sen bara låtit det hänga. Så då kan jag väl låta det bli ompysslat nu då ^^


Kommentarer
Postat av: Cina Lindberg

Jag är på som bara den!!! =D

2008-11-20 @ 02:34:49
URL: http://cinalindberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Skönt att bada! Jag brukar jämt lyckas somna, så boken doppas i vattnet ;)

Twilight vill jag också se, och låt den rätte komma in med för den delen! Så himla mysigt med bio ju :)

Kramar!

2008-11-20 @ 17:51:12
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0