Lite bättre

Nu har Evelina vaknat och då vart Emilia på bättre humör. Tack och lov! Flera timmar av gnäll, skrik och grin gör en verkligen knäpp i huvudet :-P
Sitter och dricker latte just nu, gottigott! Måste köpa mer mjölk idag, för det har gått åt så mycket mjölk sen den där lattemaskinen började funka igen. Vi dricker ur ca 3 stycken 1½ liters på 2 dagar :-P

Undra varför jag satte mig för att klottra ett till inlägg, när jag egentligen inte har ett smack att skriva om..? Dagarna här hemma är inte precis händelserika. Träffar inga folk i stort sett och vi sitter ju mest här hemma, speciellt när det är sånt här skitväder. Inget direkt intressant att skriva om med andra ord..!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Halloj.

Vad händer i skitvädret....tala om att man blir deppig i dimman:-(

Själv har jag dragit en tand i går,så jag ska knapra pillar å ligga i sängen i helgen...:-(

Fattig blev jag åxå...



//Camilla

2008-11-15 @ 09:25:18
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0