Trök-måndag

Idag har det då inte hänt ett dugg. Jag har städat, diskat och tvättat..Badat Emilia..Lagat mat..Jaa en riktigt trist dag med andra ord. Jag och Emilia pysslade lite med lera medans Evelina sov. Eller ja jag fick göra figurer och hon tittade på. Hon tyckte det var roligare..?
Sitter just nu och väntar på att CSI ska börja. Fredrik har köpt hem julmust, mumma! Tänkte jag skulle göra chokladbollar till, men kom på att den förbannade kakaoen var slut. Suck! Kanske mamma har..? Bra att bo granne med mamma ibland ^^

Imorgon är det sjukhuset som gäller! Ortopeden. Fredrik har tagit ledigt halva dagen för att hjälpa till. Får se hur det går. Sen blir det nog Årsunda efter det för att lämna av två högtalare som bara står och skräpar, eventuellt byta däck på bilen. Det visar sig.

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0