Jag ser, jag ser!!

Haha nu funkar det! Nu ser jag min egen nya design! Vilken lycka! :-P Blev sur och tryckte F5 som Jenny föreslog, men det funkade inte och jag vart ännu surare och tryckte flera ggr, då funkade det ^^ Designen duger än så länge, men som sagt vill ju ha en mer privat sen. Men..Hjälp sökes!

Och dessutom upptäckte jag att fy faaan vad trist min blogg är, utan bilder!  Måste verkligen ta och fixa det där med kamera sen..

Emilia och Evelina på BB

Bjuder på en gammal bild så länge!

Emilia och en nyfödd Evelina på BB

Kommentarer
Postat av: jenny

Ha ha, vilken tur att du tryckte flera gånger då. =D Lite sur du måste ha varit. =P



Jättefina små barn! Vad liten hon var Evelina.

2008-10-19 @ 22:19:05
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: madde

ååh vad gulligt.. hoppas på en annan bild också :)

2008-10-19 @ 22:22:21
Postat av: jenny

Ja, det är Nicklas som gjort min blogg men jag är inte nöjd. Men det får vara så länge, allt är ju typ halvklart. Jag har också noll koll på hur man gör. =P

2008-10-19 @ 23:01:49
URL: http://jennypro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0