Psykbryt!

Jag bryter nog ihop snart, allvarligt talat..Klockan är 02:30, jag sitter här med en bebis som vägrar sova som vanligt nu för tiden. Dessutom har jag blitt värre i förkylningen och febern är tillbaka..Och om 4½ timme, ja då ringer väckarklockan för det är dags att gå upp och göra oss i ordning för barngympa..Buhu!! Och jag lovar att imorgon kommer Fredrik också vara sjuk, så då blir det inge vila där heller inte..Allvarligt talat, hur länge står man ut med sömnbrist? Kan lova att jag många ggr har funderat på att hoppa ut genom fönstret, dunka huvudet blodigt i väggen, slita av mig allt hår m.m..Fredrik är lika trött han..Han var hemma sjuk i veckan men var ändå uppe på nätterna och hjälpte mig med Evelina som vägrade sova. Jag tycker verkligen sååååå synd om mig själv just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0