Sov du lilla..

Åhh..Tänk att det ska ta sån tid att natta Emilia..30 minuter har Fredrik varit där uppe nu. Själv klättrar jag på väggarna för jag vill gå upp till brorsan och spela tv-spel, men Fredrik lär ju komma ner först så han kan ta Evelina. Om han nu låter mig gå vill säga, han var ganska trött. Men Evelina sover just nu så det hade ju passat skitbra. Ihh, somna nu då Emilia... :-P Var ett tag sen jag spelade guitar hero nu, så jag vill verkligen..!

Fredrik kom hem från älgjakten vid 17:00. Ingen älg hade det blivit idag. Både han och jag var skittrötta så det blidde fuskmat, kebab från Jensas. Eller babi som Emilia säger, haha! Förstår inte vad som är så svårt med att säga kebab :-D Fredrik slumrade i soffan efter maten. Han slumrade förresten till vid matbordet också, sittandes. Rolig karl..!

Har tv:n på medans jag sitter här. Musikmaskinen eller vad programmet heter på 5:an. Riktigt dåligt program enligt mig. Magnus Carlsson är en av de tävlande ikväll, och jag måste bara säga att hans frisyr inte var särskilt snygg. Läste i tidningen förut att folk tyckte det såg ut som att han hade ett marsvin på huvudet, hehe..Lite väl taskigt kanske..

Ånej nu vaknade Evelina..Typiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0