Våra planer

Vad roligt att några av er har lämnat en liten kommentar! Men ändå, det är ca 40 stycken varje dag som läser mina inlägg, borde ju kunnat vara fler som lämnat en liten rad.. Eller hur..? ^^ Haha, 40 stycken det är inte så jäkla mycket det inte, om man jämför med vissa andra! Men för att vara en helt okänd småbarnsmamma med rätt så ointressant liv så är det kanske inte så dåligt ändå! :-D

Fredrik har fått hem papper angående hur många föräldradagar han har kvar med Emilia. 110 stycken, ja och 44 lägstanivå då. Vi har diskuterat lite här hemma hur vi ska göra med dom dagarna. Funderar just nu på att göra som så att ta 30 utav de där dagarna så att Fredrik kan vara hemma varje fredag i 5 månader. Sen ska vi spara dagar från både Emilia och Evelina och dessutom spara massa pengar, så ska vi försöka tillbringa ca 1 månad i Thailand nästa vinter. Låter inte det jäkligt härligt så säg!? :-D Förstå att vara föräldraledig med varsitt barn i Thailand..Kommer man ju inte vilja åka hem igen ^^ Hoppas bara att vi får ihop pengar till det, skulle ju vara helt underbart!

Nu hoppas jag på att Fredrik kommer ner från nattningen snart så jag kan åka till Prix och köpa GODIS!!! Jaa jag är sockerberoende..Hade värsta abstinens igår..Jag var så sur, visste inte vart jag skulle ta vägen..Usch, hemskt egentligen..Men faktiskt, heller godis än cigaretter som Fredrik!

Kommentarer
Postat av: jenny

Den tanken slog oss också, att åka till Thailand när vi var lediga samtidigt i 6 månader... men det blev inget av, jag skulle nog få för mycket hemlängtan plus att Lilly var så liten då. =)



hoppas ni kan göra så, låter underbart!

2008-10-20 @ 21:07:21
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: annica

Hejsan, jag tillhör väl en av de anonyma som läser din blogg, passar på att lämna ett avtryck denna gång.

Kan verkligen rekommedera Thailand, vi var där i 4 veckor i Feb/mars i år...helt underbart!!!

Hoppas det blir att ni kommer iväg, vi har vart i Thailand 3 gånger och älskar det lika mycket än, planerar nästa resa vintern 2010....ha ha om ett och ett halvt år, men skoj att ha något att se fram emot!!

2008-10-21 @ 10:00:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0