Ajje..

Nu är vi hemkomna från sjukhuset. Var ingen ny inflammation i knät, däremot så har musklerna där börjat förtvina som en följd av inflammationen. Därav smärtan..Nästa fredag har jag tid hos sjukgymnasten, då får jag ta upp det. Fast det märker hon väl själv också förstår jag. Gick igenom hela kroppen för att kolla efter andra inflammationer med tanke på att jag haft så ont senaste veckan. Mycket riktigt hade jag en inflammation i vänstra handleden, så där fick jag en spruta. Ont gör det..Aj aj..Men nu är det gjort iaf!
Hämtade upp brorsan efter jobbet och åkte till IKEA och åt lunch efteråt. Kotlettrad med bea och pommes, mumma! Ratatouille också, eller hur det nu stavas, men det äter inte jag för det är äckligt :-P
Nu håller Fredrik på att stresspackar sin väska för kryssningen. Sen blir han borta i helgen. Både skönt och inte, haha! Jag har iaf laddat med godis här hemma ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0