Bara krångel

Åh så störd jag blir på allt som har med piercingar att göra just nu! Det är ju dags att byta stav i läppen eftersom läkstaven är väldigt för lång, den fastnar liksom i tänderna ganska ofta och det är inte särskilt skönt, piercingen blir ju ganska irriterad då också. Iaf så var jag ner på stan med ungarna igår för att köpa en ny stav på affären Not nakd. Hade ett mått men affärsinnehavaren tyckte det verkade för långt, så hon gav mig en mindre. Jag, dum som jag är, litade på henne och köpte den. Nu skulle jag byta den alldeles nyss, men tror ni staven jag köpte passade då? Nej, den gick inte ens igenom läppen, så jävla kort var den!! Tack för det liksom! Fan kan man inget om piercingar så ska man fan inte sälja såna grejer heller..Kärring..Inte nog med det, när jag sen skulle sätta i läkstaven igen, ja då har gängorna typ pajjat så kulan sitter inte fast ordentligt..Faaaaan..Tvingade Fredrik att lova att vi ska åka in till Gävle när han slutat jobbet så jag får gå till Redrum och köpa riktig stav och få den bytt där på en gång. Aldrig mer att jag kommer handla på Not nakd iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0