Bebisdejt

Imorse vaknade jag nerknölad i Emilias säng, utan Emilia! Haha..Hon hade vaknat och gått ner och ätit frukost med Fredrik ^^ Kan lova att jag var väldigt stel när jag klev upp. Min rygg gillade inte riktigt hennes säng..

Jag och Evelina har varit ute i Årsunda på bebisdejt idag, hos min Anna! Så roligt att äntligen träffa henne igen! Det var väldigt länge sedan sist!! Jag hade jättetrevligt iaf och räkan var glad och nöjd hela tiden hon med. Och Annas lilla son var ju så söt, och väldigt snäll! Sa inte mycket alls han inte. Låg och kikade lite och viftade med armarna ^^ På något vis kändes det lite konstigt när vi satt där med varsin unge på armen och med en kaffekopp i andra! Vad vuxna vi har blitt, haha! Tänker tillbaka på allt tok vi varit med om..Hehe..Hoppas vi träffas snart igen. Vi lovade varandra att det inte skulle dröja lika lång tid mellan gångerna nu hehe! Sa att på helgerna när karlarna våra är ute och super, ja då ska vi tillbringa kvällarna tillsammans med ungar och godis ^^

Emilia och Fredrik var också ute i Årsunda fast hemma hos Fredriks föräldrar. Åkte fyrhjuling och så. Det var en väldigt trött Emilia i bilen på väg hem, hon somnade till en stund och var inte allt för glad när vi kom hem. Åt litegranna sen ville hon sova, då var klockan halv 8. Nu är klockan kvart över 9 och ungen har fortfarande inte somnat! Fan vad drygt..Fredrik är skitsur för han ska ut och supa och spela kort med grabbarna. Marcus från Stockholm är här i helgen. Ja så nu är ju Fredrik sen då såklart, och jag ska ju hinna iväg och köpa godis jag också!! Suck..Blir nog en riktig skitkväll det här..

Imorgon då, ja då blir det SGA-gympa för Emilia klockan 9. Sen klockan 2 ska vi på barnkalas! Skojsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0