BVC

Som rubriken antyder så har jag och Evelina varit på bvc idag. Vikt, längd, läkarkontroll och vaccination. Hon hade gått upp jättebra i vikt, 650 gram, så nu väger hon 7100 gram. Och hon fortsätter växa som en tok på längden, 3 centimeter till nu, så nu är hon 69 cm lång! Så lång var Emilia när hon var strax över 7 månader ^^ Emilia använde ju storlek 74 när hon började dagis vid 1-årsålder, då var hon 76 cm lång. Fortsätter Evelina växa så här så kommer jag nog få plocka fram storlek 74 åt henne väldigt snart! Läkarkontrollen gick väldigt bra den med och sprutorna gick superbra! Inte ett ljud sa hon, fast hon stacks med två sprutor samtidigt i varsitt ben. Hon skrattade direkt efteråt, både läkaren och bvc-tanten skrattade åt henne ^^

Jaaa..Annars har det inte hunnits med mycket annat idag..Blidde iaf lycklig när jag kom hem från bvc och tittade i brevlådan, Annonsbladet låg där!! :-D

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja, ibland känns dagana sååååå långa. Så jag kan gärna göra en massa roligt med Er! =)



2008-09-24 @ 22:39:46
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Stina

Så du tappar fortfarande =( Alltså jag kommer inte ha hår kvar,men tappar du lika mycket?

2008-09-24 @ 23:39:39
URL: http://stonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0