Dagisbaciller

Jahapp, 3 dagar hann Emilia gå på dagis innan dagisbacillerna slog till. Hon vaknade för ett tag sen med feber och snorig näsa. Jiho..Får väl se hur pass pigg hon är under dagen. Menar vi har ju fixat barnvakt eftersom jag ska till sjukhuset och få mina kortisonsprutor, men är Emilia sjuk så tänker då inte jag släpa ut henne på något..(Farmor och farfar hade nämligen tänkt ta med ungarna till Boulognerskogen) Då får dom isåfall dela på sig, en stanna hemma med Emilia och en skjutsa in mig till Gävle. Om nu Emilia accepterar det. Som sjukling blir hon ganska mammig och pappig. Inget konstigt med det, men då måste ju Fredrik isåfall åka hem från jobbet. Aja, vi får se hur det blir. Har gett henne alvedon och ett glas saft och en persika, så sitter hon och tittar på barnkanalen. Tufflan då. Hoppas Evelina slipper bli smittad..Och hoppas hon är pigg imorgon! För vi hade ju tänkt åka till Falun på festival, Granny goes street, för Mora träsk spelar där. Emilias favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0