Dålig stil..

Imorse var det då dags för Emilias SGA-gympa igen. Upp vid 7 och göra oss iordning..Stress stress eftersom Emilia krånglar värre än värst på morgonen och jag hade världens morgonfrilla som inte ville fixas..Så det blidde tillslut 2 tofsar rätt ut från skallen, hehe..Aja, skynda oss iväg till Bj, lite sena. När vi kom hem står alla föräldrar och barn utanför. Hmm..? Stod och väntade 30 minuter, men det kom aldrig någon och öppnade. Så vi föräldrar fick ta våra ledsna och besvikna barn och åka hem igen! Så himla dålig stil! Om det nu blir inställt av någon anledning så kan dom ju iaf höra av sig så man slipper kliva upp och stressa iväg på morgonen och dessutom så ser ju barnen fram emot gympan när man åker iväg. Vi betalar ju ändå för detta..Dessutom berättade kusin att när Andjelina skulle på sin gympa förra veckan så var dom jättesena som dom hann bara ha gympa i 30 minuter. DÅLIG STIL SGA!
Jag och Emilia gick in på ICA där i Bj iaf och köpte lite frukt. Träffade på Linda och Linnéa i kön, hej hej ^^

Får väl se när Fredrik kliver upp idag då. Han är ju bakis. Men till klockan 14 ska vi ju iaf vara i Gävle, på barnkalas. Kan nog bli trevligt! Synd bara att mina leder är totalpajj idag...Har båda handledsorteserna på mig, och ena knät lindat..Skulle nog behöva linda ena fotleden också..Hela vänstra sidan är helmongo! Ingenting som funkar där..Axeln, armbågen, handleden, höften, knät och fotleden..På högra sidan är det iaf just nu bara handleden, höften och fotleden. Ja så är det ju ryggen också då..Skulle verkligen behöva skaffa mig lite fler orteser, men det är såååå dyrt! Moster skulle iaf prata med min läkare imorgon, dom jobbar ju tillsammans. Antingen så har ju inte kortisonsprutan hjälpt, eller så har jag fått en ny inflammation. Kuuuul liiiv! Ska bli ganska skönt sen när jag slutat amma iaf, då kan jag ju börja äta medicin! Pillerknapraren Angie..! Min remiss till sjukgymnasten hade iag kommit fram nu, får se hur lång tid det dröjer innan man får komma dit. Sjukt långa väntetider överallt inom sjukvården..

Kommentarer
Postat av: Anonym

www.artofliving.nu

2008-09-21 @ 16:49:44
Postat av: Linda

Haha, måste ju be om ursäkt! Kände mig jättedum efteråt då jag var totalt osocial, fast jag hejade ju iaf.. ;P



Får skärpa mig tills nästa gång jag/vi ser dig/er. :)

2008-09-21 @ 18:40:29
Postat av: Jkw

Allt för mycket pengar läggs på onödigt skit i samhället. Sjukvård borde vara prio 1 med skattemedel. Men tacka vår kära regering vettja.

2008-09-22 @ 02:31:52
URL: http://ooh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0