Elden är lös

Hmm..Hade skrivit ett inlägg tidigare idag också, men det verkar inte ha publicerats..? Skumt..

Såå, fredag idag. Vad har vi gjort då? Inte särskilt mycket faktiskt. Jag och ungarna var bara hemma och slappade fram till 15:00 ungefär. Emilia kollade på Ice Age 3 ggr på raken. Tyckte det var lika roligt alla ggr. Nog för att filmen är bra, men det räcker ju med en gång :-P Gillar egentligen inte att hon tittar för mycket på tv, men idag var jag så grymt trött så jag orkade inte mycket annat faktiskt *s*
Vid 15:00 tog vi en prommis ner på stan. Vi ska ju på barnkalas på söndag, då måste man ju ha present med sig såklart! :-) Var ganska snabbt fixat, Emilia var med och valde present. Gillar att handla åt andra! Ja sen så skulle vi gå hem igen då. Halvvägs hem så kom brandbilar och polisbil svischandes förbi oss. "Nu brinner det nog någonstans", sa jag till Emilia. Hann inte gå så långt förrens vi kom fram till stället det brann på. En villa i Barrsätra som brann för fullt. Emilia tyckte det var ganska intressant att se brandmännen jobba, elden som flammade upp på taket och all rök. Jag berättade för henne vad brandmännen gjorde och hur viktigt deras jobb var osv. Hon tyckte det var så spännande så hon ville inte gå hem. Usch, jag tyckte så synd om familjen till huset..Man börjar tänka på allt som går förlorat i en brand..Alla minnen..Tänk alla kort! Gud vad hemskt..Läste på Arbetarbladet alldeles nyss att dom fortfarande inte lyckats få tag på ägaren till huset heller..Kul, helt ovetandes om att dom inte har något hem längre..http://arbetarbladet.se/nyheter/sandviken/1.133347

När vi kom hem sedan så gick vi raka vägen hem till mamma för hon skulle bjuda oss på mat. Älggryta! Mumma var det! Spelade lite Guitarhero med brorsan. Eller ja Rockband rättare sagt. Fredrik vågade inte sjunga :-P Sen följde mamma med oss hem för Emilia ville att hon skulle natta henne ikväll. Nu har dom varit uppe där i 1 timme, haha! Emilia har ju säkert skitkul hon :-P

Imorgon då, lördag! Då ska jag på bebisdejt!! Min älskade Anna Olsson som vill träffas, och hon har ju en bebis nu hon också! Ska bli så roligt, hoppas hon och jag kan börja umgås igen precis som förr. Vi umgicks jämt, hela dagar i skolan, och varje helg ^^

Kommentarer
Postat av: jenny

Usch, hoppas ägaren är infomerad nu. Alla minnen liksom. =(



Noah är ju ledig på fredagar han!

Jag träffas gärna någon dag, säg bara till när du har lust. =D

2008-09-19 @ 22:59:24
URL: http://jennypro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0