Funderar...

Hmm...Jag tror faktiskt att jag ska gå till frissan igen..Hon sa att ångrade jag mig och ville ha det kortare ändå, var ju inne på en Victoria Beckham-page från början, ja då skulle jag bara höra av mig. Och faktiskt, jag sitter här och funderar allvarligt på att göra det. Håret ligger ändå inte som jag vill, så why not liksom? Man måste ju våga prova lite, det är ju bara hår! Haha lätt att säga nu, när man väl sitter där och har klippt sig och inte alls är nöjd, då är det tufft och inte alls nära tårarna ^^ Men jag ska nog ringa och prata med henne först och se vad hon hade tänkt ta för pris för det i sånna fall. Tror inte mamma behövde betala något när hon gjorde så, men man vet ju aldrig. Vill ju iaf inte betala fullpris ännu en gång, det är ju inte kul..

Vad tycker ni, ska jag klippa av mig håret ännu mer?

Kanske inte lätt att svara på heller iofs, då jag inte visat er någon bild! Moahahah! :-P

Kommentarer
Postat av: madde

näää visa nu nu nu!! :D

2008-09-22 @ 21:58:01
Postat av: Jkw

Dags att uppdatera bilden på bloggen kanske, den där tog väl jag för hundra år sedan hos Hanne? :P

2008-09-23 @ 15:03:58
URL: http://ooh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0