Honky tonk

Lördag idag och vi har gjort en liten familjeutflykt. Åkte till Falun för dom hade nån festival där, Granny goes street. Fast det vette tusan om man kan kalla det festival, det var så jäkla B så det var inte sant, haha..!! Men Mora träsk skulle ju spela där, så självklart åkte vi för Emilias skull! Hon hade skitkul, vad annars? :-P  Hon och Fredrik trängdes längst fram medans jag och Evelina höll oss en bra bit ifrån för att slippa det höga ljudet. Inte för att det var så högt egentligen, men för en bebis så. Förresten så är herr Leif Walter, sångaren eller vad man ska säga, i Mora träsk, väldigt otrevlig i verkliga livet. På scenen verkar han ju så glad och barnkär, men efter showen när de stod och sålde t-shirtar och dvd-filmer då var det en helt annan Leif. Han var riktigt sur och otrevlig mot en mamma med barn som frågade om hon fick ta ett kort på barnet med dom. Okej om dom inte vill ställa upp kort, det blir säkert drygt i längden, men man behöver ju inte vara otrevlig för det..Gubbskrutt...!

När vi kom hem så somnade jag och Evelina en sväng på soffan. Stumpan hade lite magknip så vi myste litegranna och lyckades visst somna. Fredrik och Emilia snickrade ihop hennes nya byrå/nattduksbord medans. Sen kom mamma och Johan hit och käkade tacos! Mums! Jag klämde i mig 2 stycken såna där mjuka bröd och säkert en 15-20 såna där små hårda. Sen var jag mätt!! Orkade inte med glassen som serverades till efterätt ^^

Nu sover alla utom jag. Vad roligt..Hmm...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har satt in recept på banankaka i min blogg :)

2008-09-07 @ 16:55:30
URL: http://lindapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0