Huvudvärk från helvetet

Fy faaaaan vilken huvudvärk jag har..!! Vaknar ju med huvudvärk varje morgon, men idag mår jag fan illa för att jag har så ont..Kom knappt iväg till dagis..Kom därifrån vid 09:45 ca, Emilia börjar 09:00. Det gick lite segt så att säga..Och självklart krånglade Emilia en hel del med. Mitt i all stress så kommer hon på att hon vill ha vatten. Skyndar in i köket för att hämta, hon tar en stor klunk, och sprutar ut allt över hela golvet...!! Så less jag blev..Då ville jag bara dunka huvudet i väggen och gå och lägga mig igen. Dessutom så hade kattjäveln kissat på golvet, alldeles innanför ytterdörren, så det klev vi ju i när vi skulle ut då..Gah!! När Fredrik kommer hem så ska jag säga åt honom att ringa hans föräldrar och be dom ta kattjäveln, och vill dom inte ha han, ja då ringer jag min pappa så får han fixa så nån kommer och skjuter han ( ja det var ett skämt, självklart vill jag inte skjuta katten.) När vi kom till dagis så mötte vi Fredriks gamla kompis Emma i dörren. Hon skulle skola in sin dotter på samma avdelning som Emilia går på. Det var ju kul, mindre kul att hon fick se mig i mitt sämsta skick. Morgonfrilla, osminkad, grimaserandes av huvudvärk, myskläder och kepa nerdragen för fejset! Äh, kan jag väl bjuda på..

Nu ska jag vila, hoppas på att huvudvärken ger med sig under dagen, så får vi väl se vad som händer senare idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0