Katastrof!

Gick nyss ut till brevlådan för att hämta in posten och fick världens chock. Vi fick inget Annonsblad!! Vilken katastrof va? Det är ju nästan sorgligt, mina höjdpunkter i veckan är Annonsbladet på tisdagar och stora reklamhögen på söndagar! Haha..Fick ni något Annonsblad i brevlådan idag?

Annars då. Händer inte mycket idag. Klev upp och gjorde oss ordning för dagis. Emilia var på strålande humör och längtade till dagis. Jag och Evelina gick hem och sov vi, vaknade kvart över 12. Hehe, skönt som tusan! Strax ska jag göra mig klar, dvs sätta på mig ett ansikte, sen är det ju dags att hämta Emilia på dagis igen. Skulle behöva gå till affären en sväng, men jag vet inte riktigt vad vi ska köpa. Behöver ju ha hem allt, kyl, frys och skafferi gapar tomt. Fan svårt att laga mat då. Men orka storhandla själv med två ungar och ingen bil..Näää..Det får vänta till Fredrik slutat jobbet..Jaa så skulle jag behöva städa med. Som tidigare sagt, den eviga sysslan! Får fan aldrig nån ordning på den här jävla lägenheten. Är nog dömd till att bo i ett h*rhus..Haha..

Kommentarer
Postat av: Jkw

Posten var typ en timme sen idag, men jag fick Annonsbladet idag! lipa

2008-09-23 @ 15:05:24
URL: http://blog.ooh.se
Postat av: Emma

Mamma hade fått annonsbladet, var där och läste det idag.

2008-09-23 @ 21:19:00
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/
Postat av: Linda

Vi fick annonsbladet idag.. :) Vi har samma höjdpunkter under veckan märkte jag nu med. ;P

2008-09-23 @ 23:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0