Metallica

Ahhh!! Läste nyss på aftonbladet.se att Metallica kommer till Sverige i vår! Ohh, känns som man måste försöka få tag på biljetter! Skulle vara så underbart att gå på deras konsert! Undra om brorsan vill haka på..Eller Fredrik kanske vill..Ärligt talat vet jag inte riktigt vad han tycker om Metallica..Haha! 7 år tillsammans och jag vet knappt vad karl'n har för musiksmak. Illa..Vet liiite iaf, han gillar 80-tal och techno..Bl.a. Bad boys blue, hihi..Men Metallica alltså, fy faaan! Måste gå på den konserten! Mycket möjligt att Nothing else matters är världens bästa låt!
Faktiskt länge sedan jag var på konsert nu..Ni kan aldrig gissa vems konsert jag var på sist heller! Jag såg...Britney Spears! Haha, det ni! ^^ Annars har jag sett Marilyn Manson, Motörhead och Tomas Ledin 3 ggr tror jag. Inte så många..Förutom Metallica skulle jag gärna se Eminem, Christina Aguilera, Misfits och Michael Jackson. Blandad musiksmak? Det menar du inte!! :-P

Snart kommer Fredrik hem, då blir det till att bege sig till affären och inhandla lite grejs till tacos, för det är nämligen det som serveras hemma hos mamma ikväll! Mums mums mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0